Jól kifőztük a profitot!

Cooking Up Profit Cooking Up Profit
Arthur Ansel
Global Application Expert Kitchen Care
May 31, 2023

Az éttermek átlagos bérköltsége általában az összes működési költség egyharmadát teszi ki. És míg a munkabérek növekednek, az éttermek számára egyre nehezebb képzett személyzetet találni, illetve megtartani. Mivel sok intézmény el akarja kerülni az áremelést a magasabb bérek finanszírozása érdekében, így más költségkezelési módszereket kell alkalmazni.

 

A következő bevált gyakorlatok segítenek a szervezet számára a tisztaságot értékelő kultúra felépítésében:

 

  1. Hozzunk létre egy erős alapot az „első alkalommal megfelelő” megközelítéssel. Ez nagyon egyszerű megközelítés; magában foglalja az alkalmazottak a szokásos üzemeltetési eljárások betartására való betanítását, így mindent csak egyszer kell elvégezniük. Ha nem tartják be az iránymutatást, akkor túlórázniuk kell a tisztaság helyreállítása érdekében. A csapat hatékonyabbá tételével csökkenthetők a munkával kapcsolatos többletköltségek.
  2. Használjunk megfelelő vegyszereket és üzembiztos rendszert. A takarításkor kulcsfontosságú a megfelelő és meghatározott koncentrációjú vegyszer használata. A legjobb tisztítási eredmények elérése érdekében még a többcélú vegyszereket is megfelelő hígítási aránnyal kell használni. A találgatások a kémiai mérésekből és hígításból történő kizárásának érdekében telepítsünk az étteremben zárt láncú adagolórendszereket, hogy az alkalmazottak gyorsan és egyszerűen tudják feltölteni a permetező palackokat és a vödröket. Ez nem csak a takarítást teszi hatékonyabbá, hanem a vegyi hulladék mennyiségét és kezelési költségeit is csökkenti.
  3. Győződjünk meg arról, hogy a mosogatógépek maximális teljesítménnyel üzemelnek. A mosogatás minden alapvető eredményre rendkívüli kihatással bír. A hőmérsékletnek, az időnek, a tisztítószernek és a mechanikának megfelelő egyensúlyban kell lennie, hogy csökkentse az újramosás szükségességét, meghosszabbítsa a gép élettartamát és csökkentse a törések számát. Egy megbízható szolgáltatóval együttműködve gondoskodjunk arról, hogy a mosogatógépek mindig csúcsteljesítményen működjenek.
  4. Tartsuk raktáron a szükséges termékeket és eszközöket. A takarítási feladatok ellátásához az alkalmazottak számára könnyen elérhetővé kell tenni a tisztítószereket és a takarítóeszközöket. Rendszeresen ellenőrizzük a készletet azért, hogy lássuk: az alapvető anyagok, például a vegyszerek, a színkóddal ellátott mikroszálas kendők és aeroszolos palackok jó állapotban vannak.


A haszonkulcsra nehezedő nyomás csökkentése érdekében a fenti takarítási és higiéniai stratégiák jó kiindulási pontot jelentenek. A tisztítási megközelítés finomítása nemcsak a költségeket csökkenti, hanem azt is biztosítja, hogy az étterem az ügyfelek egészségét és biztonságát elsődleges fontosságúvá tegye, ezzel is védve a márka arculatát.

 

Ha többet szeretne tudni azokról a termékekről és szolgáltatásokról, amelyek elősegítik az étterem tisztaságát, vegye fel a kapcsolatot a Diversey képviselőjével.