Ne engedjük, hogy az influenzavírusok is beköltözzenek a hotelszobákba

Keeping Germs Away Blog Keeping Germs Away Blog
Peter Teska
Global Infection Prevention Expert
May 31, 2023

Az utazás során az utazók számos bakteriális fertőző góccal találkoznak bérautó és a taxi ajtóinak fogantyúitól a repülőgép étkezőtálcáján át a szálloda TV-távirányítójáig. Különösen az őszi és téli hónapokban a megfázások és influenza-megbetegedések száma gyorsan növekszik, amelyek gyorsan tönkretehetnek bármilyen üzleti utat vagy vakációt. Minden szálloda felelősséggel tartozik azért, hogy tiszta környezetet biztosítson a vendégei és a személyzet számára a fertőzések előfordulásának és következményeinek korlátozása érdekében.

A Diversey-nél fertőzés-megelőzési és -kezelési megoldásokat kínálunk, amelyek segítenek megőrizni a vendégek elégedettségét a hűséges ügyfelek megtartása és az új vállalkozások elcsábítása érdekében. A fertőzések megfelelő megelőzése segít megőrizni a siker szempontjából kulcsfontosságú alkalmazottak egészségét is.

 

A fertőzés-megelőzéssel kapcsolatos bevált gyakorlatainak betartásával a Diversey IHG Tiszta út programjának követésével az alkalmazottak megőrizhetik a környezet ragyogóan egészséges mivoltát és csökkenthetik az üzleti és szabadidős utazásokat tönkretevő fertőzések előfordulásának lehetőségét, valamint az általános jó teljesítményt.

A megfázásos betegségek és az influenzavírusok terjedésének megakadályozása érdekében a szállodáknak következő fertőzés-megelőzési és -kezelési stratégiákat kell fontolóra kell venniük:

Felkészülés a járvány lehetséges kitörése előtt.

Állítsunk össze egy csapatot, amely azonosítja a lehetséges hiányosságokat azzal összefüggésben, hogy az intézmény vagy létesítmény hogyan reagálna bizonyos kihívásokra, például egy influenzajárvány kitörésére. Ezután készítsünk elő ajánlásokat, például a fertőzések megelőzésére szolgáló készletek tárolására, vagy az alkalmazottaknak beadandó oltásokra vonatkozóan. Készítsünk adott események előfordulásakor közzétehető kommunikációs anyagokat, amelyek bemutatják az ilyen esetekben vendégektől és az alkalmazottaktól elvárt viselkedést.

A megfelelő kézhigiéniás szabályok betartatása.

Ügyeljünk arra, hogy a személyzet megértse a gyakori kézmosás fontosságát. Ha nem áll rendelkezésre szappan és víz, akkor helyette kézfertőtlenítőszer is használható. A szappant és a papírtörölközőket a hallban, az étteremben és a medence körüli fürdőszobákban megfelelő mennyiségben kell felhalmozni, hogy a vendégek körében is elősegítsék a kézhigiéniai szabályok betartását.

A megfelelő termékek kiválasztása.

A létesítménynek könnyen hozzáférhető módon rendelkeznie kell a megfelelő tisztító- és fertőtlenítőszerekkel, illetve tisztítóeszközökkel (kendők, aeroszolos palackok stb.). Mivel a fertőtlenítőszereknek meghatározott érintkezési időre van szükségük a kórokozók elpusztításához, válasszunk rövidebb érintkezési idejű termékeket a jobb megfelelés és a napközbeni gyors felhasználás lehetővé tétele érdekében. A fertőtlenítőszereknek gyorsan el kell bánniuk a kórokozókkal, de a különböző felületekre, a felhasználókra és az épületben lakókra nem lehetnek kellemetlen hatással. Számos intézmény és létesítmény használja az AHP® technológiával működő fertőtlenítőszereket, amelyek gyorsan hatnak, és olyan hatóanyagot tartalmaznak, amely oxigénné és vízbe bomlik a környezeti hatás csökkentése érdekében.

Szabványos takarítási gyakorlatok és ütemtervek alkalmazása

Kövessük a Diversey takarítási kézikönyveiben ismertetett, a felhasználási módszerekkel, a tisztítandó / fertőtlenítendő felületekkel vagy felszerelésekkel, valamint ezen területek megtisztításának sorrendjével kapcsolatos gyakorlatokat. Mivel a felületeket rengeteg különféle ember érinti, az alkalmazottaknak tisztában kell lenniük a fertőző gócpontok, például a TV-távirányítók, villanykapcsolók, telefonok, fürdőszobai csaptelepek és kilincsek létezésével. A baktériumok olyan kevésbé nyilvánvaló felületeken is megélnek, mint például a jégvödrök, a szobában lévő étlapok és hajszárítók. Készítsünk takarítási ütemtervet olyan területeken, mint például a recepció, a nyilvános mellékhelyiségek, fitneszközpontok stb. a normál és a járványkitöréssel fenyegető kockázati szintek esetére.



Adjuk meg a vendégek számára azt a pihentető és betegségmentes tartózkodást, amelyet elvárnak. A fenti bevált gyakorlatok betartásával a létesítmény biztosan jó úton halad a tisztább környezet, a pozitív visszajelzések és az egyre növekvő szállásfoglalások felé.