Ügyfélközpontú, fenntartható megoldások

Thumbnail Thumbnail

A Diversey az „Élet segítői” elnevezésű megközelítése azt jelenti, hogy az életet olyan innovatív megoldásokkal védjük, amelyek biztonságosabbá és higiénikusabbá teszik az ételeket, italokat és létesítményeket. Az ügyfelekkel fenntartott szoros kapcsolatunk segít beazonosítani a hatékonyság hiányát és csökkenteni az ilyen működés környezeti hatásait, mivel pénzt és energiát takarít meg, csökkenti a vízfelhasználást és a keletkező hulladék mennyiségét.

 

A Diversey az ügyfelek közüzemi költségeinek csökkentésével a takarítás összköltségét is csökkenti, emellett a zöld vegyszerek alkalmazásával új innovációs területet nyit meg. Bioalapú tisztítószereink megújuló növényi eredetű alapanyagokat használnak a nem megújuló, kőolaj-alapú vegyszerek helyett. A Diversey betartja felelősségteljes vegyszerpolitikánkat is, hogy az új készítmények minél kevesebb esetleges aggodalmat okozzanak.

Responsible Chemistry

A mutatószámrendszernek három technológiai platformja van: vegyszerek, csomagolás és berendezések. Mindegyik platformnak öt életciklus-kategóriája van: alapanyagok, gyártás, forgalmazás és tárolás, termékfelhasználás és az élettartam vége. Ezen platformok mindegyikére vonatkozóan különböző kritériumok segítségével lehet azt meghatározni, hogy miként lehet javítani egy új termék fenntarthatósági teljesítményét az életciklus minden szakaszára vonatkozóan. Mindegyik platformnak öt életciklus-kategóriája van: alapanyagok, gyártás, forgalmazás és tárolás, termékfelhasználás és az élettartam vége. Minden technológiai platformnak akár 25 egyedi kritériuma is lehet, mint például a felelősségteljes vegyszer-szakpolitika, a megújuló nyersanyagtartalom, a hatékony gyártási folyamatok, a kevesebb vízfelhasználás az ügyfelek telephelyein és az újrahasznosíthatóság.

 

A viszonyszámrendszer rendelkezik azzal a technikai keretrendszerrel, amely elősegíti a kiegészítő fenntarthatósági jellemzők a projektbe történő integrálásának lehetőségeit. A megközelítés valódi ereje azonban a K + F, a marketing és a fenntarthatóság közötti kommunikáció megkönnyítése, amely a folyamat kezdetén zajlik. A multidiszciplináris ötletbörze ösztönzésével az innovációs csatorna kezdeti szakaszában elkerüljük, hogy a fenntarthatóság utólagos megfontolás tárgyát képezze, amelyet csak közvetlenül a termék bevezetése előtt kerül elvégzésre.

 


 

25 Criteria for Sustainability