A kellemes illatok az elégedettség érzését keltik

A tisztaság, a szagok, a frissesség és a szálláshely megítélése közötti összefüggés rámutat a szövetek gondozásának fontosságára a szállodák, kórházak és ápolási otthonok szempontjából.

Good Scents Good Scents
Arnoud Gengler
Executive Director of R&D Europe
Feb 22, 2019

A jó és rossz tapasztalatokkal való összekapcsolásuk segít megmagyarázni, hogy az illatok és szagok miért olyan fontosak az ügyfelek számára. Erről már korábban írtunk a szállodák, kórházak és a bentlakásos gondozás kontextusában, de ez szinte bármilyen más helyzetre is igaz.


A vendégek véleménye és az elégedettségük értékelése rendkívül fontos. A szállodavendégek könnyen és azonnal visszajelzést adhatnak a közösségi média révén az áttekintő weboldalak foglalási portálok segítségével. A kórházakban és ápolási otthonokban a hangsúly inkább az ápolás és a jólét általános minőségére helyeződik, ám a betegek / lakosok visszajelzései továbbra is fontos részét képezik a szabályozó szervek és más érdekelt felek értékeléseinek.

A legalapvetőbb szinten egy jó illat segít a pozitív élmények megteremtésében, míg a kellemetlen szagok rossz benyomást keltenek.  Egyes szállodák az illatok pozitív hatásait is felhasználják a vendégek hangulatán javítására.

 

A szállodatulajdonosok megértik, hogy a vendégeknek a lehető legjobb élményekben kell részesülniük. Néhány érdekes kutatás kimutatta, hogy az elvárások a szálloda típusától függően változnak, ami arra enged következtetni, hogy a vendégek akár az egy-, akár az ötcsillagos szállodák esetében is csendes szobákat várnak el, jó minőségű ágyakkal és ágyneművel.

 

Nyugodtan feltételezhetjük, hogy az ágynemű minősége befolyásolja az ágy és a szoba megítélését. Ez nem csak az ágynemű megjelenésére és tapintására, de annak frissességére is vonatkozik, mely utóbbit leginkább az illata diktálja. A frissesség a vendég körülbelül háromnegyedének számára fontos szempont. Bizonyítékok egész sora alapján kijelenthető, hogy a vendégek csak akkor hiszik el, hogy valami tiszta és friss, ha az illata is tiszta és friss.

Az ágy, az ágynemű és a szoba illata tehát valószínűleg jelentős mértékben hozzájárul a szállás általános megítéléséhez. Az emberek nagyobb valószínűséggel panaszkodnak, kérnek szobacserét vagy visszatérítést, ha a szobájukban levő ágyneműt rossz minőségűnek ítélik.

A Diversey-nél a szövetek gondos kezelésével szerzett tapasztalatunk, valamint a szállodák, kórházak és a bentlakásos ápolási szektor partnereivel való együttműködésünk révén mindig is értettük az összefüggést a tisztaság, a szagok, a frissesség és a szálláshely megítélése között. Ügyfeleinkkel együttműködve nagyszerű vendégélményeket teremtünk, és ez azt jelenti, hogy a lehető legjobb színvonalú textilápolást biztosítjuk.

 

Számos termékünk alkalmazza a szabadalmaztatott szagsemlegesító technológiát (ONT). Ez az egyedülálló és innovatív alkotóelem kémiailag semlegesíti a a rossz szagért felelős molekulákat.

 

Mosodai termékkínálatunk legújabb tagja a Clax Deosoft Easy2Iron koncentrátum, egy új szövetlágyító szer, melynek révén a kimosott ruhaneműket hosszan tartó, friss illat járja át, emellett megkönnyíti a vasalást is. Az ONT használatával a szobák mindig tiszta illatúak maradnak, emellett az ágynemű megőrzi a friss illatot szárítás és hosszabb tárolás után is. Víz hatására mindez újra aktiválódik, ezért a termék ugyanolyan hatásos a szaunákban, gyógyfürdőkben és edzőtermekben használt törölközők és ágyneműk esetében.

Az ONT használatával nem szükséges a készítményeket erős illatúvá tenni. A hagyományos termékekben a parfümanyagok ugyan elfedik a rossz szagot, ám maguk is émelyítővé válhatnak. A rossz szagok forrásainak kiküszöbölésével az ONT lehetővé teszi számunkra, hogy finomabb illatokat, például virágillatot használjunk, amelyeket kifejezetten úgy választottak ki, hogy javítsák a vendégélményeket.

A tisztaság, a szagok, a frissesség és a szálláshely megítélése közötti összefüggés rámutat a szövetek gondozásának fontosságára a szállodák, kórházak és ápolási otthonok szempontjából. A termékek és folyamatok néhány egyszerű módosításával ezek a szervezetek továbbfejlesztett élményeket hozhatnak létre. A szállodák esetében ez jobb értékeléseket, meggyőzőbb ajánlásokat és több visszatérő szállásfoglalást jelent. A kórházakban és gondozóotthonokban mindez jobb ápolási minőséget és elégedettségi szintet jelent.