Hogyan biztosítjuk a kiváló ügyfélélményt
Csak azért fizessen, amire szüksége van
- Szolgáltatásainkat ügyfeleink igényeihez és elvárásaihoz méretezzük.
- A Diversey szolgáltatási csapata szolgáltatásorientált, keresztértékesítéssel nem foglalkozunk, hanem a megállapodott programok előírásainak való megfelelésre, a kölcsönösen elfogadott megoldások végrehajtására és a képzésre összpontosítunk.
- A következő területeket fedjük le: rendszeres, a szolgáltatással kapcsolatos hívások, sürgősségi hívások, élelmiszer-biztonsági ellenőrzések
Az egész az emberekről szól
Képzési, oktatási és támogatási anyagok
- Testreszabott üzemeltetési kézikönyvek (SOP)
- Előkészítő képzés és oktatás
- Munkahelyi képzés a szolgáltatással kapcsolatos látogatások során
- Támogató anyagok és fali táblák
E-tanulás: A Diversey Webináriuma
- Többnyelvű és folyamatosan elérhető
- Testreszabott képzés az ügyfeleink és alkalmazottaik igényeihez igazítva
- Az alkalmazottak képességeinek és igényeinek testreszabott megfigyelése és jelentése
Szolgáltatási csapatunk
- Saját szakterületükön vezető szakértők
- Folyamatosan elérhető jelentések
Ötcsillagos szállodák felmérési programja
- A Diversey program és a Diversey szakértői program értékelése és nyomon követése
- Szakemberek a megfelelő helyszíneken
- 2 egyszerű kérdés az ötcsillagos besorolás alapján
- A helyszínek azonnali jelentéseket kapnak