A szolgáltatások kiválósága
Kielégítjük ügyfeleink szükségleteit

Thumbnail Thumbnail

Hogyan biztosítjuk a kiváló ügyfélélményt


Csak azért fizessen, amire szüksége van

  • Szolgáltatásainkat ügyfeleink igényeihez és elvárásaihoz méretezzük.
  • A Diversey szolgáltatási csapata szolgáltatásorientált, keresztértékesítéssel nem foglalkozunk, hanem a megállapodott programok előírásainak való megfelelésre, a kölcsönösen elfogadott megoldások végrehajtására és a képzésre összpontosítunk.
  • A következő területeket fedjük le: rendszeres, a szolgáltatással kapcsolatos hívások, sürgősségi hívások, élelmiszer-biztonsági ellenőrzések

 

Az egész az emberekről szól

Képzési, oktatási és támogatási anyagok

  • Testreszabott üzemeltetési kézikönyvek (SOP)
  • Előkészítő képzés és oktatás
  • Munkahelyi képzés a szolgáltatással kapcsolatos látogatások során
  • Támogató anyagok és fali táblák

 

E-tanulás: A Diversey Webináriuma

  • Többnyelvű és folyamatosan elérhető
  • Testreszabott képzés az ügyfeleink és alkalmazottaik igényeihez igazítva
  • Az alkalmazottak képességeinek és igényeinek testreszabott megfigyelése és jelentése

 

Szolgáltatási csapatunk

  • Saját szakterületükön vezető szakértők
  • Folyamatosan elérhető jelentések

 

Ötcsillagos szállodák felmérési programja

  • A Diversey program és a Diversey szakértői program értékelése és nyomon követése
  • Szakemberek a megfelelő helyszíneken
  • 2 egyszerű kérdés az ötcsillagos besorolás alapján
  • A helyszínek azonnali jelentéseket kapnak