A vonatkozó piackutatás eredményei azt mutatják, hogy a fogyasztók túlnyomó többsége számításba veszi a tisztaságot, amikor arról dönt, hogy hol vásárol. Ez azt jelenti, hogy a kiskereskedelmi üzletek megjelenése azonnali kihatással vannak a vásárlók kiadásaira, átlagosan 45%-kal csökkentve azokat. Valójában a nem megfelelő tisztaság miatt a fogyasztók körülbelül fele nem tér vissza az adott boltba. A Diversey kiskereskedelmi megjelenési programja az erre adott erőteljes operatív válaszra alapozva támogatja a kiskereskedőket, mivel segíthetünk a takarítási programok nagyobb következetességgel, jobb megfelelőséggel és kevesebb kockázattal való végrehatásában az ügyfélélmény fokozása érdekében.
A program célja, hogy az optimális tisztaságot és megjelenést biztosítson a kiváló vásárlói tapasztalatok érdekében.
A program elemei a következők:
- Testre szabott takarítási programok
- A személyzet online, vagy helyszíni képzése
- A program nyomon követése
- Elemzés és javítás
Mindez a következőkben segít:
- Márkavédelem
- A vásárlói lojalitás növelése és a vásárlók megtartása
- A vásárlók közötti, a vállalkozással kapcsolatos pozitív vélemény kialakulásának elősegítése
- Nagyobb nyereség elérése